know your enemy.

Tisdag är det idag. Ja det var det faktiskt! Shit vad tiden går fort här just nu, veckorna bara springer förbi och det är väl både positivt och negativt kan man säga.

Andreas och Oskar var här nere veckan efter mor och far var här. Två veckor med besök var riktigt trevligt måste jag säga :) Hoppas ni alla hade det bra här nere också. Sol och bad och andra saker hände som örundtur, vattenparken och annat skoj!

Då var det snart dags att flyga igen då också. Det blir RHO - GOT igen. Så vet inte hur många gånger jag snart flugit sen jag blev guide och innan dess också. Snart 1 år sedan jag åkte från GOT - LPA också för Blue Academy - shit vad tiden går fort.

Det händer en hel del kul när jag kommer hem i alla fall. Landar dock mitt i natten mellan torsdag och fredag så..vila fredag en stund skulle vara bra tror jag! :)
Lördag: Winnerbäck i Göteborg. Söndag. BK Häcken - IF Elfsborg. Måndag: Läkare och västkust? Tisdag: Middag. Onsdag: IF Elfsborg - HIF. Sen vet jag inte!

För att beröra ämnet Elfsborg lite. Släkten är värst. Ja Jesper Florén, vad ska man säga? Grattis till ditt första allsvenska mål! Synd som tusan att det skulle komma mot Elfsborg bara, haha! Det var en blytung förlust igår mot Gais men man ska inte underskatta det bästa Göteborgslaget, som faktiskt ligger på fjärdeplats i ligan. Med Allsvenskans bäste offensiva spelare i Wanderson så såg Martin Andersson ut som en träningskon vid målet. 7 poäng, men betydligt sämre målskillnad, gör det till 8 poäng för att ta guld. På 18 matcher. Inget lag har tappat så många poäng.

Solen skiner och det är varmt också, kan vara bra att slänga hem en kommentar om det när det var som Per sa "halvstorm och ösregn". låter inte som cab-väder det inte..!

AIK ser ruggigt starka ut också förövrigt. Fyra raka vinster nu och Elfsborg bör passa sig för annars sticker AIK om i nästa omgång. Elfsborg har Häcken på bortaplan. Svårt.

Ta hand om er hemma nu och kika gärna på Sportbladets statistik om guldkampen de senaste åren. Först ställningen med sex omgångar kvar, sedan slutresultatet. Ingen munter läsning som Elfsborgare.

Kommentarer
Sjöblom

Lite fotboll på fredag när du sovit av dig borde det allt bli! :)

2011-09-13 » 19:19:35
maria

guuuuud så avundsjuk jag är på din sverige-vecka! den låter inte alls dum ju!

ha en trevlig flygtur o en trevlig vecka! kramar!

2011-09-13 » 19:31:05
URL: http://mariabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!