jag har skrivit mina regler - ingen har fått ändra på dem.


Jag saknar svenska västkusten när den är som bäst.

Torsdag. Det har gått en hel vecka sedan mor och far kom, ikväll är det dags för hemresa igen. Vi har hunnit med en liten mindre ö-tur, ätit god mat på La Bonita, fått träffa flickan min och sol & bad förmodligen. Jag hoppas ni haft en fin tid här nere :)

Nu är det torsdag igen. Idag kommer Oskar och Andreas hit ner till Rhodos, med samma plan som mor och far åker hem med. Intensivt men kul!

Börjar komma lite på fötter igen. Det går åt rätt håll i alla fall. Till stor del på grund av fantastiska Sennis stöd här nere <3.

Följde ett intensivt transferfönster under gårdagen. Det hände en del, fast inget revolutionerande. Skulle tro att Keene kommer må bra av att åka till Norge och spela litegrann bland annat.

Orkar inte direkt skriva så mycket mer här idag. Kommer förövrigt att vara kvar på Rhodos strax under två månader till. Om 14 dagar åker jag hem till Sverige också för en vecka. Välbehövligt men kommer vara lite tufft också..!

Ta hand om er nu.

Kommentarer
Bosse

Härlig vecka, tusen tack! Västkustens badtemperaturer kan INTE konkurera med Rhodos.

Gotta er, Pappa

2011-09-02 » 20:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!