tomorrow can wait.



Fredag. Denna underbara lediga fredag. Klockan är tolv och jag har inte ens gått upp ur sängen än. Är det inte toppen? Stensomnade tidigt igår, före klockan tolv och vaknade riktigt efter klockan tolv idag. Över 12 (!) timmars sömn, vet inte när det hände förra gången faktiskt. Skööönt!

Ligger nu och ska följa Elfsborgs presskonferens angående en ny spelare. Victor Claesson säger källorna men vi får se helt enkelt om några minuter. Gårdagens match i Aalesund hade dock allt annat att önska och 0-4 är den största förlusten sedan 1-6 borta mot Fiorentina. Lite skillnad på Fiorentina och Aalesund kanske men..ja, skitmatch!

Idag har jag inte så mycket planer annars. Det blir en lugn dag med mycket vila, känner mig ganska sliten nu faktiskt så det ska bli skönt! Kanske kika på en film. De låter konstigt men en dag med riktigt rejält regn vore skönt nu. På just en ledig dag! Hemma hade det varit tvärtom "tänk en dag med sol.." 

Men just nu skulle jag kunna göra det mesta för ett par dagar hemma i Sverige, med familj och vänner. Att se fantastiska semesterbiler från Sverige, i sommarsol gör lite smått ont faktiskt. Svensk sommar när den är bra - då är den som bäst! Lever i ett semesterparadis, absolut, men det finns en anledning för att folk just åker hit på semester också. 

Om 26 dagar kommer mina kära föräldrar till Rhodos -wiii! Det ska bli så kul att se er igen, och att ni nu kommer till min hemmaplan, får se hur jag lever och mitt liv här. Det ser jag fram emot riktigt mycket :) 

Igår körde jag Senni till flygplatsen. En vecka på Mallorca och en hemma i Finland väntar. Så sjukt värd semester såklart, men det var jobbigt ändå! Men tiden går fort förhoppningsvis!

Nu är det nog dags för frukost tror jag..kanske! Klockan är visserligen tjugo i två nu..men men! Ha en fin dag :)

...och det var Claesson som presenterades: Superettans succéman klar för Elfsborg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!