i'm glad i'm not a proud american.

Teamdag igår, eller faktiskt destinationsdag! Trevligt :) Vi åkte till en riktigt mysig strand där vi hade lite uppdrag. På kvällen sen blev de lite bargolf - aldrig testat det! 18 barer, vi var indelade i lag och per lag skulle vi köpa minst 2 drikar på varje bar!

Vårt lag blev tvåa - inte dåligt av tio stycken ändå!

Sen åkte jag med och sov hos Senni, de e det bästa ändå att få vakna upp med henne vid sin sida =) Men i natt var dock aircondition trasig och..de blev varmt som usch efter några timmar, och bättre blev det inte heller när solen började steka på. När vi dock skulle gå i morses, då hoppade den igång.

Suttit på kontoret och gjort lite administrativt arbete idag - trevligt och en skön dag helt enkelt. Nu är jag halvledig så det blir lugnt och fint!

Blev rikitgt glad också för jag har nog ätit den godaste lunchen ever här nere. Så är det när man börjar blir igenkänd här. Fick välja kycklingfiléer, currysås och gott ris, med en liten sallad - såååådan :D

Nu ska jag sova lite. Vi hörs :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!