exactly someone like you.



Av någon anledning har jag nu fått sluta uppdatera bloggen med korta intervaller, just bara för att det har varit ganska mycket att göra den senaste tiden. Helgerna har varit på arbetstid upp mot 40-45 timmar de senaste två veckorna så..jobb, sömn, mat och lite umgänge är väl det som har hunnits med. MEN. Det har varit fantastiskt kul att göra något nytt, få ansvar och känna att det faktiskt har gått väldigt bra :)

Annars så hade vi en teamdag igår, välbehövlig halvdag! Spenderades med go-cart och chill på Oasis-stranden. Shit det var en nice strand! Låg lite undangömd, det var som en klippa med en bar i och skön lounge-musik. Dit ska vi fler gånger helt enkelt. Dock missnöjd över insatsen i go-carten men..inte varje dag man får köra på vattenplaning i den svåraste kurvan när kollegor står och häller hinkvis med vatten över oss :P

Idag är jag fri , det är skönt! Ska nog gå och lösa träningskort en dag här nu tänkte jag, kan bli imorgon kanske och inte nu. Men det ska bli av nu i alla fall!

Skön låt förövrigt i klippet ovan. Hörde den här låten när jag och Ellen satt och åt frukost igår och med lite detektivarbete hitta jag den - riktigt bra! Förörvrigt en Van Morrisson-cover.

Annars står Rhodos kvar som vanligt! Jerry kommer ner om...6 dagar nu faktiskt! Har förberett mina kära vänner här nere och på det, så även om jag inte hinner varje dag så finns det säkert någon som kan underhålla litegrann :D

Hur som helst, idag är det en fridag, imorgon en halvdag och fredag ska vi ha blue awards - det tycker jag låter bra! Kul att få träffa hela destinationen igen också! Men nu ska jag nog sova några timmar först, sen får vi se vart dagen tar vägen helt enkelt! Ta hand om er :)

Kommentarer
Sanna

Hej !

Jag undrar lite hur du fick ditt jobb samt om man måste ha en utbildning från början..

Jätte tacksam för svar då jag är jätte intresserad av ditt jobb :)



MVH

2011-07-10 » 20:39:45
Joakim

Hej Sanna!



Förlåt för supersegt svar! Hoppas du läser det här :) Nej du behöver ingen utbildning på förhand, det du behöver får du genom företaget, det vill säga att du åker på en guideskola.



Man söker till de olika företagen och så har de lite olika processer för rekrytering beroende på vilket företag du söker till. När du gått igenom test och liknande, och blivit antagen får du åka på guideskola. Här får du dock betala biljetten själv dit.



Har du kommit dit ska det krävas mkt för att du inte ska få jobb och bli underkänd på skolan. Se det som en vägledning mer!



Sen får man en destination så börjar man jobba där. Har du fler frågor så skicka mail om du vill: [email protected]



Ha det fint!

2011-08-05 » 01:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!