are you willing to turn the tide.


Jag kommer sakna dig Elin.

Ja nu var de sådär längesedan igen. Inte bra alls men får helt enkelt skylla på att det händer så mycket i livet just nu på alla plan och tiden finns inte just nu. Förlåt för det.

Först får jag väl börja med att gratulera min far som äntligen (!) fått sin leksak. Eller fått och fått, han har köpt sig en leksak jag tycker han förtjänar riktigt mycket! Man lever bara en gång, och visst är det en cabriolet man ska ha då? Tur för dig att sonen inte är hemma den här sommaren.. ;) haha!

Vad händer mer? Jerry är här nere nu och roar sig och då får jag säga tack till alla mina underbara vänner och kollegor som hjälper till att "ta hand om" honom här. Själv arbetar jag väldigt mycket just nu så har inte alltid tid. Men kul att han är här i alla fall :)

Imorgon har vi en destinationsdag med heeeela öns personal! Då blir det jakten på det försvunna skeppet, plankgång och annat - en piratdag helt enkelt! Ska bli kul :)

Idag har det varit välkomstmöte som gick toppenbra faktiskt. Fick en stor applåd och flera som kom fram och tyckte det var riktigt bra - sånt värmer! På tal om värme, det är riktig varmt här nere nu på Rhodos. Högsommar när den är som varmast, eller de kan nog stiga lite till. Men inte ett moln i sikte på flera veckor.

Nu så ska jag snart iväg lite så ta hand om er alla vettja!

Kommentarer
bosse

Du ska få låna den så fort du kommer hem, jag lovar// Pappa

2011-07-18 » 20:31:58
Elin

Elin kommer sakna Joakim med!

2011-07-20 » 15:34:30
URL: http://elinhaglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!