all I ever knew - only you.



Då var det söndag idag och vet ni? Klockan är efter 10 och Joakim är fortfarande kvar i sängen!! Vad hände där liksom? Ska förklara det lite mer, brukar alltid vara på flygplatsen vid den här tiden men nu den här veckan så är jag helt enkelt ledig till ikväll. Ledig o ledig, de kommer bli en sen natt för vi har senarelagt flyg, o då blir de en heldag i alla fall!

Hur som helst. I fredags på kvällen hade vi "Blue Awards" igen. Det är en kväll där alla på destinationen träffas, vi får lite information och även fyra priser delas ut. Det är för att motivera oss och även hylla de som gör det lilla extra eller som förtjänar någonting efter deras prestationer på jobbet.
   Denna gång åkte vi ner till Kolymbia och stranden där, skitmysigt! Engångsgrillar och korv med bröd kändes väldigt enkelt och helt fantastiskt, som hemma :)

Fyra priser delades ut som sagt:
- Månadens blue story: Pernille vann den efter att någon mycket trevlig människa nominerade henne efter vår flygförsening för någon vecka sedan.
- Månadens mesta dreamcatchers: Bästa Josefine från syd, bra jobbat!
- Månadens säljare: Aleksi "Vesa" Toivanen
- Best colleauge of the month - JAG :D

Tack alla ni som röstade på mig, det var ett underbart kvitto på att jag gjort någonting rätt de senaste, och allas gratulationer efteråt, ni är så toppen! Nu ska en halvdag ledigt, en hyrbil och bowlingbiljetter användas på bästa sätt :)

Annars, vad händer? Jerry kommer snart, woop woop! I eftermiddag ska jag se Sverige - Australien, dam-VM, en viktig och spännande match! Får väl även önska Elfsborg lycka till ikväll ;)

Kommentarer
bosse

tror du farsan är glad eller!!!!!

2011-07-11 » 20:07:26
maria

...o jag är inte alls överraskad! gôtt jobbat, vännen! :D

2011-07-14 » 19:44:38
URL: http://mariabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!