you're the worlds greatest.



Torsdag och det var för längesedan jag uppdaterade här nu igen, sorry för det!

Veckan har väl gått som vanligt ungefär. Igår hade vi ny blue awards och jag blev näst bästa säljare under juli, totalt överraskad! Känns som jag bara varit på flygplatsen men ja, ett högt belopp har jag hunnit få ihop ändå! :) Sen åt vi på Sun Beach när det var grekisk afton innan det begav sig hemåt.

Senni följde med mig hem eftersom hon hade en halvfri dag, och det var en supermysig kväll med massa bra prat, musik och ljus - en fin kväll helt enkelt! :)
   Idag har det varit flygplats. Klar med hälften kan man säga och det har varit en skön dag. Kom tillbaka och då mötte jag upp Senni på stan. Hon skällde lite på mig eftersom jag inte ätit någonting så vi gick till ett ställe så jag fick lite mat i mig. Hon introducerade också en iskaffe. Som en slush fast med kaffe - suuuupergott!

Likvidering och nu siesta. Ska tillbaka om några timmar till kontoret, sen är jag ledig efter sista ankommande flyg ikväll. Åker då ner till flickan och spenderar vår helfria dag tillsammans för första gången. Nästa vecka kommer mor och far med det flyget, och veckan därpå Oskar och Englund. Det kommer vara mycket arbete kära vänner under er tid här, men vi kommer hinna ses också!

Nu får ni ha en bra eftermiddag, för det ska jag försöka ha!
Kommentarer
bosse

7 dagar kvar!!! Sen brummar det. // Pappa

2011-08-19 » 07:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!