vad vore jag, utan dina andetag.



Fortfrande hemma och är sjuk så får underhålla mig själv med att inte göra någonting. Idag har "Morgan Pålsson - Världsresporter" avverkats för 28:e gången i ordningen skulle jag tro. Men alltid lika bra!

Får lägga upp en liten bild på en stolt pappa, med sin nya leksak! :) Fick bilder första gången igår så nu lägger jag upp en, ser ut att trivas ganska bra där va? ;) För mina kära vänner så kan jag berätta att pappa har lovat att låna ut den i höst så.. :)

I övrigt så är det som vanligt här nere, varmt och fint väder men jag har dejtat min aircondition isolerad från omvärlden sedan lördags eftermiddag. Såg två stycken "Maria Wern"-filmer igår också, riktig bra. Har inte sett dem innan så..väntar på en film till nu.

Men annars så ja, det är lite ensamt och tomt här. Vet att flickan har det riktigt bra på sin semester, och så klart jätteförtjänt av den, men visst tusan saknar jag henne sjukt mycket! <3

Elfsborg tog en viktig vinst igår också, borta mot AIK. Artiklar finns att läsa på www.svenskafans.com/fotboll/elfsborg, där all bevakning inför och efter match finns. Oerhört viktig seger och ett steg mot guldracet, men att säga att det bara är Elfsborg o Helsingborg som gör upp om det nu, det är för tidigt. Fortfarande 33 poäng att spela om.

Förövrigt saknar jag just nu Sverige så sjukt mycket. Att bara fått komma hem för en vecka eller några dagar hade varit så otroligt behövande just nu. Men det är bara att bita ihop. Snart är Senni tillbaka, sen kommer mor och far, sen kanske Oskar o Englund hälsar på och sedan åker jag hem en vecka för att fixa mediciner och skit. Tiden kommer gå fort nu!

Men ta hand om er alla nu :)


Tänkvärt till alla Sverigedemokrater. Även om det är en sketch ligger det mycket sanning i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!