the winner takes it all.



Måndag 22:a augusti.

Ja då är man sjuk igen då..! Kände det redan innan flygplatsen i torsdags kväll att det snurrade till i skallen innan jag skulle gå dit. Tänkte inte så mycket mer på det, men när jag väl kom till flygplatsen och det började bli att göra kändes allt konstigt. Kallsvettig, ont i huvudet och snabbt hjärta. Sedan dess har jag haft huvudvärk och mår allmänt konstigt. Så länge jag är inomhus och dejtar aircondition är det helt okej, men när jag ska gå ut och gå eller liknande får jag snabbt huvudvärk och känner mig snurrig.

Fått lite medicin men de hjälper föga än. Den bästa medicinen är nog vila och stillhet - och det ska jag unna mig nu. Hade ledig dag i fredags så det var same same, varit sjuk sedan lördags kan man säga så..de klarar sig utan mig. Och nu ska jag bli bra en gång för alla - gick tillbaka för tidigt förra gången tror jag.

Så ligger och vilar, lyssnar musik, sover och ser på tv-serier. Nu är jag till och med nere på nivån med musik som Abba, Sven-Ingvars och annan musik jag aldrig lyssnar på annars..hmm. Kom ihåg förresten när jag gick på fritids på morgonen. Pappa tyckte väldigt mycket om Sven-Ingvars och jag har för mig att det var ett kassettband i vår bruna Volvo 240 ("Bettan") som bland annat "kopparrock" var med på. Nostalgi!

Mor och far kommer förövrigt ner hit om några dagar nu! En vecka med en hel del lediga dagar så ska finnas lite tid där! Blir en del god mat, sol och bara lugnt och fint skulle jag tro.

Hmm, annars då? Jo, har ju helt klart världens bästa flickvän. De senaste dagarna har jag mött den mest snälla och omtänksamma människa jag nånsin träffat på när jag varit sjuk - du är underbar! Vi har haft tid att prata mycket och ja, har kommit fram till både det ena och andra. Det blir bäst det här!

Ska även passa på att lägga in vår käre vän Emir Bajramis underbara mål i Twentes kross av Heerenveen i helgen. UNDERBART MÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!