the time we spend apart makes our love grow stronger.



Tisdag nionde augusti.

Ja, då är det ny vecka igen. Ny energi, nya utmaningar och nya erfarenheter. Ja en av tre stämmer i alla fall, den sista. Kan väl säga att den senaste tiden här har varit lite mindre bra än den brukar vara av många anledningar, men det har ni säkert läst tidigare. Fick igår beskedet som jag absolut inte ville ha, även om det var lite väntat. Men det svider än mer när möjligheten finns där, det är bara ren ovilja som gör att det inte blir så. Men så är livet ibland.

Annars, vad har hänt här nere det senaste? Har haft välkomstmöte som gick fint, hade även service idag för första gången på två veckor som gick bra. Ligger nu hemma efter en helt okej dag, ska hitta något att äta tror jag. Hittade remouladsås så det blir något med fisk - så gott va? :)

Ska bara ge min gode vän Per en stor eloge för att vara en så god vän! Han bara skickade SMS som gjorde mig så glad, det är så skönt att ha några fantastiska vänner i vått och torrt. Per o ja träffades väl en regnig och kall augustimorgon 2004 skulle jag tro. Hans mor o min far jobbar ihop, och vi kunde nog urskilja vilka vi var i det sammanhanget ganska snabbt. Att vi sedan hamnade i samma klass och blev så sjukt bra vänner kan nog bara den underbara slumpen ha hjälpt till med. Så tack TE1C, TE2C och TE3IT för det :) Och resan till Stockholm - den är fortfarande legendarisk!

Ligger och lyssnar på John Mayer - Waiting for the world to change. Ja undra när den ska göra det?

Förövrigt så blir det en liten roadtrip då i september. Jag, Per o Oskar skulle jag tro. Vart drar vi då?

Idag är det 16 dagar tills mina kära föräldrar kommer ner hit, det ska bli så kul att se dem! :)

Blir nog mycket buss, bil o sånt i vinter med, men det är de så värt. Klart vi fixar det! 1,5 dag nu - jag saknar dig så sjukt mycket hjärtat <3

Nu ska jag gå ut och köpa mig någon fisk. Adjö för nu! =)

/J
Kommentarer
Elin

Är du hemma då?! Eskilstuna är givet i så fall!

2011-08-09 » 20:52:12
URL: http://elinhaglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!