i don't wanna talk about it.



Fredag. Underbara ljuvliga fredag! Den 12:e augusti. Ja vad ska man säga? Ska man säga att allt är på topp? Ja rent känslomässigt på det personliga planet är det de i alla fall - min underbara flicka är tillbaka! <3

Givetvis blev hennes flyg försenat ner, men det är sånt som händer. Sa redan dagen före att "with my luck your flight will be delayed and it will be my fault". Fyra timmars försening senare kom världens bästa Senni ut genom ankomsthallen - lycka!

Hade en mysig middag, kväll, natt och morgon här hos henne och nu ligger jag kvar här i sängen på min lediga dag. Det känns skönt faktiskt. Äntligen ledig igen! Det måste jag ändå säga att jag kan sakna lite, en hel helg. Tänk om man kunde få det en gång? Du vet en sån där som man går hem vid lunch på fredag, ledig lördag OCH söndag. Sen jobb på måndag igen. En sådan helg skulle ge så mycket mer energi.

Hur som helst, idag är det fredag och den ska avnjutas på bästa sätt. Lugn och ro står på schemat tillsammans med att spela FM, lyssna på musik, äta något, vänta på Senni och sedan ha en mysig kväll med henne! :) Har lite Betnér-marathon också - kungen helt enkelt!

Ta hand om er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!