life lookes better in spring.

Hola! Que tal, buenas tardes!

Nu är det alldeles för längesedan jag gjorde ett inlägg av längre sort här - därför ska jag försöka skriva lite längre nu!

Idag sitter jag och Mads just nu i Pamelas, Sophies, Karina och Jesses lägenhet. Vi har lite fri tid nu på dagen. Började min dag idag med att klockan ringde klockan 04:55, då var det dags att åka till flygplatsen för en departure. Det hela gick fint, även om de blev lite arbete efteråt! Förövrigt är det sjukt dyrt att ringa här nere, Vodafone gör de billigare att äga en bil hemma än att ringa fem minuter til en mobil, sjukt!

Ska iväg och arbeta lite mer vid klockan 17, sedan får vi se vart dagen tar vägen. Kan bli tacos och utgång, bara tacos eller bara något helt annat, det får vi se helt enkelt!


Det kom ett brev - och shit vad glad jag blev!

Det lilla gröna paketet som finns på bild ovanför är nog det brev jag blivit gladast för någonsin! Mor och Far var så gulliga att de skickade ner en vaxburik till lilla mig :D Detta var mest för att se hur postgången gick, och det får man väl ändå säga gick bra? Tre dagar - det betygssätter jag till fem av fem toasters! Blev så sjukt glad bara att se handstilen :D TACK!

Nu är det nästan kirrat och klart med semestern. Börjar småannonsera den, men ska få totalt besked förmodligen idag. Redan fått påminnelse att betala flygbiljetterna, LUGNA SIG! Men kul att alla ska åka iväg under den tiden jag är hemma - dock är Oskar uppbokad på alla sina lediga dagar!


Riu Buena Vista är verkligen nice

Japp, häromdagen var vi på en "Road trip". Men först var vi i Skandinaviska kyrkan för att få lunch - och shit vad gott det var! Kycklingsallad så man sprack med HEMBAKAT BRÖD och massa gott. Sedan kom nästan det bästa! Nygräddade VÅFFLOR, hembakade KANELBULLAR och egna KLADDKAKEMUFFINS! :D Det var ju som att man var i heaven ;)

Sedan åkte vi vidare till Los Gigantes som är en sjukt mysig stad på västra sidan, nära den andra kanarieön La Gomera! Men först stannade vi till vid Riu Buena Vista - ett sjukt nice och stort hotell! Som ni ser på bilden, det är utsikten från poolen man ser där!


Så här ser en kebabpizza ut i Spanien...

Och ja, den kebabpizzan är väl det närmsta man kan komma kebabpizza från Sverige. Men shit vad jag saknar en Toni SpecialCampino!! Nu lever jag ju dock renlevnadsliv så tränar ganska mycket kondition och styrka, äter ett varmt mål om dagen och resten typ cornflakes och mjölk! Från och med igår så har jag lyxat till cornflakes med russin, niiice! Jag och Mads har förövrigt ett projekt, att göra en hel cornflakesvägg med tomma cornflakespaket innan säsongenär slut!

Vill även rikta ett stort tack till Magnusson för en tjänst - du vet vad! :)

Så, nu har jag typ tröttat ut er men nu har ni lite mer koll än innan vad som händer här! Hör av er så mycket som ni vill - blir lika glad varje gång! Jag och Mads ska nog försöka se "Hundtricket" snart, så han förstår de här med "jättekul att spela tennis", "Vad är problemet" och liknande. Han har redan lärt sig "Kääääften"och "Jääävlar, grääsfläckar". Ganska kul på dansk-svenska :D

Ta hand om er nu - ni är bäst!
Kommentarer
ANNANANANANNANANANAN!!!

JAG ÄR HEMMA NÄR DU KOMMER! VET INTE NÄR DU KOMMER MEN ÄNDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

2010-11-12 » 19:16:53
Jocke

BRAAAA ANNA!!! :D

2010-11-13 » 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!